EPSON Innovation Event


Vad gör man egentligen när man har massor att berätta för en stor skara återförsäljare? När man vill berätta om varumärket, styrkan, produkterna, möjligheterna och stoltheten att tillhöra en av världens mest innovativa företag? Nyhetsbrev är det traditionella men vi vet att allt inte hinner läsas… Hur kan vi göra istället?

Svar: Tillsammans med EPSON insåg vi att den starkaste kanalen är det personliga mötet. H2H – human to human. Då får vi möjligheten att på det effektivaste sättet etablera och stärka våra relationer, öka tilliten, vår attraktion och lojaliteten.

EPSON INNOVATION EVENT.
Innovation var det genomgående temat. Vi använde oss utav den unika lokalen Atelier på Drottningagatan i Stockholm. Här skapade vi personliga möten och visningar av nyheter, innovationer och möjligheter. Lokalen smyckades med kreativa budskap och överraskande information. Kombinerat med, såklart, innovativ förtäring och dryck som stärkte det genomgående temat skapade vi en ”Magic Evening”. Passande till denna kväll passade även Brynolf & Ljung på att mingla med gästerna och bjuda på ”Street Magic”.

Uppdragsgivare: EPSON

 

Great things come from being inspired

Under åren har vi haft möjlighet att vara en del av många fantastiska varumärken och kampanjer. Och vi ser fram emot ännu fler. Med gamla och nya vänner. Är du sugen på samarbete? Vi träffas gärna! Hos oss, hos dig eller någon annanstans?