Fiat Tipo Family Tour

Hur kan vi på ett kostnadseffektivt sätt lansera en ny modell i 3 olika versioner, lyfta modellens USP:ar och samtidigt driva försäljning till Återförsäljare?

Det var utmaningen vi fick. Hur gör vi då?

Svar: Vi genomför Fiat Tipo Family Tour, där vi träffar rätt kunder på rätt platser med rätt mindset.

Med 29 eventdagar och 26 platser kan man lugnt säga att vi satte Fiat Tipo på kartan hos landets bilägare. Under avslappnade och trevliga förhållanden kunde vi påvisa Fiat Tipos fantastiska USP:ar, boka provkörningar direkt hos den lokala återförsäljaren och stärka relationen mellan besökare
och Fiat. Hela turnén förstärktes med vår närvaro i sociala medier, dels egna kanaler, men också genom våra samarbetspartners. Så JA, det går alltså alldeles utmärkt att lansera en ny modell, till rätt målgrupp, på ett effektivt och kul sätt där vi når IN direkt till målgruppen,
det är Fiat Tipo Family Tour bevis på.

Uppdragsgivare: Fiat Sverige

 

Great things come from being inspired

Under åren har vi haft möjlighet att vara en del av många fantastiska varumärken och kampanjer. Och vi ser fram emot ännu fler. Med gamla och nya vänner. Är du sugen på samarbete? Vi träffas gärna! Hos oss, hos dig eller någon annanstans?